Ondanks dat wij ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Om uw klacht goed en snel in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail of per post (Postbus 28, 5080 AA Hilvarenbeek) te sturen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens en geboortedatum. Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen na binnenkomst af te handelen. 

 

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw klacht indienen bij NVCZ, Nederlandse Vereniging Compressiezorg (www.nvcz.nl), ook kunt u uw klacht indienen bij de Stichting Klachtencommissie Gezondheidszorg (www.lkgz.nl).

Wanneer u na het inschakelen van uw klacht bij de NVCZ of Stichting Klachtencommissie gezondheidszorg nog niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van de SEMH. U kunt de geschillencommissie van de SEMH bereiken via: Secretariaat SEMH, Postbus 526, 2400 AM Alpen aan den Rijn. Tel: 0172-414814. www.semh.info

Klachten

Enkele producten
Contactgegevens
Vind ons
Show More

Steunkousenadvies

Postbus 28
5080 AA  Hilvarenbeek

Tel: 013 - 504 6058

Email: info@steunkousenadvies.nl

Website: www.steunkousenadvies.nl

© 2016 Steunkousenadvies

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • LinkedIn Social Icon