top of page

Klachten

Ondanks dat wij ons best doen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Om uw klacht goed en snel in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail of per post (Postbus 28, 5080 AA Hilvarenbeek) naar ons toe te sturen. Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens en geboortedatum. Wij streven ernaar uw klacht binnen 5 werkdagen na binnenkomst af te handelen. 

 

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw klacht indienen bij erisietsmisgegaan.nl. Onze brancheorganisatie is sinds 1 januari 2023 hierbij aangesloten.  kunt uw klacht melden via: https://erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/ 

 

Er is iets misgegaan helpt u graag met het oplossen van het probleem. Daarvoor is een klachtenregeling beschikbaar. Hierin staat stap voor stap beschreven wat u kunt doen bij klachten en wat Er is iets Misgegaan bij een klacht voor u kan betekenen. Het doel van deze procedure is de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.

logo er is iets misgegaan_edited.png
bottom of page